El Grup de Teatre La Salle Montcada ha tornat als escenaris amb la representació al teatre de La Salle Montcada del musical 33 inspirat en les cançons de Mecano. L'obra és un drama amb final feliç que ja ha fet les delícies dels montcadencs durant el mes de maig i ho seguirà fent fins a finals de juny, amb una afluència de públic notable. Es tracta d'un grup d'aficionats creat fa 27 anys i format per una cinquantena de persones.
El musical està dirigit i coordinat pel Grup de Teatre La Salle Montcada i tenen un paper cabdal en aquesta tasca Sergio Martín i Rosa Labrador. Aquest grup amateur va començar els assajos de l'obra fa un any i mig, i gràcies a la predisposició de la direcció i els actors a anar a assajar a hores intempestives dels divendres i dissabtes el musical ha arribat a bon port. El finançament de l'obra és a partir dels diners recaptats amb l'obra anterior, Annie. Les altres obres que ha representat aquest grup altres anys també es van finançar d'aquesta manera. Tot i això, algun any el col·legi La Salle Montcada ha fet contribucions a retornar per tal que l'obra pogués tirar endavant, fet que no ha estat així enguany.
El Grup de Teatre La Salle Montcada té 27 anys d'existència i ha portat a terme obres emblemàtiques com ara Germans de sang, Rock Vision i Annie. Un fet que remarca el ressò d'aquest grup amateur és la presència a les representacions del president de la Generalitat Jordi Pujol mentre ocupava el càrrec. Si algun any no hi havia pogut assistir hi havia anat la seva esposa, Marta Ferrusola. Fins i tot, el grup de teatre ha fet representacions durant la seva història fora de Montcada. Els destins han estat el teatre de La Salle Bonanova de Barcelona o el Centre Parroquial de Santa Perpètua, entre d'altres. D'altra banda, algunes obres van destinar diners a ONG i a projectes solidaris com la construcció d'un pou a l'Àfrica, entre altres.
L'ambient entre els components del grup, unes 50 persones, és familiar, com ens explica Cristina Buendía, una de les components: «En aquest grup no només es busca la professionalitat i la diversió, sinó que també hi ha amistat, amor i ens coneixem tots des de ben petits.» «Som una gran família», afegeix Sandra Calvo, que fa el paper d'Emma al musical.
A aquest grup se li preveu una llarga vida, tal com ens afirmen Sergio Martín i Ramón Díaz-Benito, encarregat de la direcció, guió, interpretació i coreografies de l'obra el primer, i ajudant d'escena i actor secundari de l'obra el segon: «Això no mor mai. Evidentment, hi haurà més obres.»

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.