Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

La revista l'Aljamia convoca un certamen literari a través de les xarxes socials

No és dir res de l'altre món afirmar que les noves tecnologies oferixen alternatives als canals tradicionals de promoció i difusió de la creació literària en català. El que sí que és nou és que un quadern de creació literària valencià envide d'una manera decidida, sense abandonar l'edició en paper, per l'edició digital.

Així, des de la comarca de l'Horta Nord, els quaderns de literatura de la revista L'Aljamia (fundada l'any 1991 i que el 2003 va obtindre el XIII Premi a la Difusió Literària atorgat pels escriptors valencians), després d'haver creat un grup en el facebook on tenen prop de set-cents seguidors, acaben de posar en marxa, en col·laboració amb el blog El riu. Un espai digital per als microtextos, de l'editor i escriptor del Maresme Albert Calls, el Primer Certamen Literari L'Aljamia de Literatura Breu, un premi que pretenen que es convoque cada dos mesos i que en cada edició estiga dedicat a una modalitat literària diferent: microrelats, poesia, aforismes, etc.

Cada participant podrà penjar en el mur del grup L'Aljamia els treballs que crega oportú sense que superen els 300 caràcters amb espais. El guardó és un petit lot de llibres d'un autor diferent en cada edició. El nom del guardonat en la primera edició es farà públic el pròxim 20 de juliol. Una selecció dels millors textos serà posteriorment publicada en el blog El riu.

Darrera actualització ( Diumenge, 27 de juny del 2010 12:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Sandra Domínguez Roig (Santa Margarida i els Monjos)

Una molt bona iniciativa, aprofita els recurssos de la tecnologia per a difondre la practica de la literatura és la millor opció de combatre el desinterés que hi ha generalitzat per molts géneres, que s'allunyen de la publicitat mediatica de les grans editoruials.


Enhorabona.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter