L'artista To Gallardo torna a exposar les seves obres al Teatret de Peratallada, en aquesta ocasió fins al 15 d'agost. L'exposició és una mostra representativa de la seva obra que, com és característic i constant en l'artista, combina el component pictòric amb elements tèxtils. Un estil que molts han definit com a teixintisme.
Cultura
peratallada
Els ‘teixintismes' de To Gallardo
Notícies de ...
j.c.l.
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 07-08-2010 Pàgina 42
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.