El canal de televisió franco-alemany Arte -que es pot veure per satèl·lit o cable- ha elaborat diversos reportatges sobre la cultura catalana que emetrà per televisió en una nita temàtica coincidint amb la celebració de la Fira de Frankfurt. La data prevista per a l'emissió és, en principi, el 12 d'octubre.
El canal Arte, els treballs del qual es poden veure a La 2 de TVE des de fa més de deu anys a través de la La noche temática, ha elaborat, segons publica Tribuna Catalana, un documental sobre els Països Catalans que porta per títol Terra d'amor i rebel·lia i que intenta explica a través de diferents activitats els fets representatius de la cultura catalana més enllà de Barcelona, Salvador Dalí o Antoni Gaudí.
L'equip del canal temàtic ha estat rodant a diversos punts de Catalunya durant dues setmanes del mes de juny, durant el qual va assistir al Dia de les Seleccions Esportives Catalanes, celebrat a Reus el 9 de juny, on van enregistrar el concert dels valencians Obrint Pas. També han enregistrat imatges de la Patum de Berga i han parlat amb Raimon i Maria del Mar Bonet, entre d'altres.
Aquesta no és la primera vegada que el canal temàtic franco-alemany elabora un reportatge sobre el nostre país, ja que ha dedicat programes a l'artista Miquel Barceló, als espectacles de la Fura dels Baus i a la cuina catalana.
Cultura
El canal Arte emetrà una nit temàtica sobre la cultura catalana coincidint amb la Fira de Frankfurt
Notícies relacionades
- Bargalló vol que a Frankfurt hi siguin presents "tots els accents" de la cultura catalana
- La cultura popular catalana s'exhibeix a Frankfurt com a aperitiu de la Fira del Llibre
- El cantaor Miguel Poveda afirma que en temes com Frankfurt "la política emmerda la cultura"
- Tirant lo Blanc i 800 més
- Lax'n'Busto, Antònia Font i Òscar Briz també aniran a Frankfurt
- Gimferrer, Porcel, Monzó, Mira i Riera encapçalen la llista 130 autors convidats a Frankfurt
- Sergi Pàmies: "El que penso de la Fira de Frankfurt és escandalós"
- Un llibre en anglès difondrà a Frankfurt les deu darreres novel·les guanyadores del Sant Jordi
- Baltasar Porcel no creu que la fira de Frankfurt serveixi per impulsar la literatura catalana
- El MACBA exposa més de 140 obres a Frankfurt
- "Ja som aquí"

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.