El president i el conseller de Gestmusic-Endemol Espanya, Toni Cruz i Josep Maria Mainat, han confirmat aquest dijous que han dimitit dels seus càrrecs per "un deteriorament progressiu" de les relacions amb Tele-5, cadena accionista de la productora a través de la companyia italiana Mediaset.
Els dos directius, que van fundar Gestmusic fa 20 anys, han explicat en un comunicat que la causa principal de la seva decisió és el nou programa de Xavier Sardà que estan preparant conjuntament amb Tele-5. També han volgut deixar clar que la seva dimissió no té res a veure amb "una qüestió tan banal" com el canvi d'horari del programa Operación Tony Manero, tal com havien publicat diversos mitjans de comunicació.
"La nostra decisió de deixar la companyia que vam fundar fa 20 anys és el resultat d'un deteriorament progressiu de les nostres relacions amb Tele-5, que ha culminat en un greu conflicte relacionat amb la posada en marxa del nou programa de Xavier Sardà", assenyalen en el comunicat.
El conseller delegat d'Endemol Espanya, Jordi Bosch, va assegurar aquest dimarts que des de la productora existeix un "màxim interès" per continuar comptant amb els serveis dels dos directius. "És una situació complicada, hi ha una crisi sobre la taula i caldrà remar per resoldre-la de la millor manera possible", va assegurar.
Endemol és la responsable de programes com Operación Triunfo (Tele-5), Gran Hermano (Tele-5), ¡Mira quién baila! (TVE-1) La señora (TVE-1) i Fama (Cuatro).
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.