Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

RTVE s'aboca a l'iPhone

La radiotelevisió pública estatal manté el procés de renovació tecnològica i presenta ara aplicacions per a la telefonia mòbil

El món de la televisió viu ara un dels moments crítics de la seva història en iniciar tot un seguit de reformes que provenen, directament, de la innovació en el tractament de la informació digital.

El pas de la televisió analògica a la televisió digital terrestre, que tindrà l'acte final el mes vinent, és només un exemple.

Un altre, entre molts més, el constitueix la desaparició del televisor com a eina única a l'hora de veure a distància. Internet ja fa temps que fa treball de sapa i a les televisions els ha calgut reaccionar.

En aquest procés, la telefonia mòbil també comença a agafar volada perquè els aparells ja inclouen pantalles grans que permeten el seguiment d'imatges en moviment amb una certa comoditat ocular.

És en aquest punt que Radiotelevisió Espanyola (RTVE) s'afegeix al club de les emissores que exploren les possibilitats de l'aparell multimediàtic que pràcticament tothom du sempre a sobre.

L'ens públic estatal ha llançat una nova aplicació útil per als productes iPhone i iPod Touch que permet que els usuaris segueixin Canal 24 Horas -el canal d'informació contínua de l'ens-, les retransmissions en directe que faci Televisió Espanyola i les emissions de Radio 5 -el canal que Ràdio Nacional d'Espanya (RNE) dedica només a la informació.

El servei, a més, compta amb un sistema d'alertes que s'activa quan hi ha noves retransmissions en directe.

Amb tot, aquesta mena de noves vies de difusió de continguts no situen el televisor a les portes del cementiri, perquè els moviments de fusió dels canals de difusió de continguts el tenen en compte: aquesta setmana s'ha presentat un sistema de navegació per internet que s'ha dissenyat específicament per a televisors de pantalla plana... connectats a la xarxa.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 21:20 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter