Dijous, 9 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Relleu a la direcció de l'AVUI

El president executiu de la Corporació Catalana de Comunicació, Antoni Cambredó, ha decidit nomenar en comissió de serveis director del diari Carles Flo Benet, actual director general de l'empresa. Carles Flo compaginarà els dos càrrecs durant un període màxim de quatre mesos.

El fins ara director en funcions, Toni Cruanyes s'incorporarà a Televisió de Catalunya (TVC) com a responsable de la informació internacional.

Carles Flo s'ha marcat com a objectius per aquest període els següents reptes:

- Impulsar el nou model de diari
- Modernitzar els sistemes de gestió redaccionals
- Reorganitzar i optimitzar l'empresa
- Integrar les redaccions del diari en paper i de les edicions digitals
- Aprofundir en el ja iniciat control de la despesa

Aquests objectius estan en línia del pla de negoci que van elaborar els actuals accionistes del diari l'any 2004.

Per fer front a aquests reptes, Carles Flo comptarà amb la col·laboració del director financer, Ivan Grau, del director d'edicions, Salvador Cot, i del subdirector David González.

En el moment que la Corporació Catalana de Comunicació nomeni un nou director del diari, Carles Flo continuarà implementant els objectius esmentats des de la direcció general, en estreta col·laboració amb el director.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 03:48 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook