La versió cinematogràfica de la primera entrega de la trilogia Millenium de l'escriptor suec Stieg Larsson, Els homes que no estimaven les dones, s'estrenarà als cinemes el pròxim 29 de maig. L'èxit de la versió cinematogràfica de la novel·la ha fet que els productors de la pel·lícula hagin decidit adaptar als cinemes els altres dos títols de la trilogia, La noia que somiava un llumí i un bidó de gasolina i La reina al palau dels corrents d'aire.
L'actor Michael Nyqvist és el periodista Mikael Blomkvist i l'actriu Noomi Rapace la hacker bisexual Lisbeth Salander, els dos personatges creats per Larsson. La versió cinematogràfica ha estat portada al cinema pel director Niels Arden Oplev.
L'estrena d'Els homes que no estimaven les dones a Suècia, Dinamarca i Noruega ha estat un gran èxit de públic, amb un milió i mig d'espectadors, una mostra de l'èxit que també han tingut les seves novel·les.
Larsson, activista contra el maltractament a les dones i el racisme, tenia "pensat" escriure a més de la trilogia Millenium set llibres més, però va morir abans de veure publicat els tres primers.
Els homes que no estimaven les dones explica la història de Blomkvist, un periodista condemnat per negar-se a donar les seves fonts sobre un reportatge que pretén investigar per encàrrec una mort de 25 anys enrere, una aventura en la qual es creua amb l'estranya Salander.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.