Els presents d'El Punt per als seus lectors en la diada d'avui és doble. D'una banda, amb el diari, i de manera gratuïta, s'entregarà un exemplar de la novel·la El peatge, escrita a quatre mans per Josep Valls i Joaquim Vidal. Els autors del llibre en signaran exemplars avui, de 2/4 de 12 a 2/4 d'1 del migdia a la parada d'El Punt, a la rambla de la Llibertat. També s'entrega avui amb El Punt una làmina numerada de l'artista Carles Pazos, feta expressament per a l'ocasió i titulada Rosa entre les roses. Pazos també signarà làmines, de 2/4 de 12 a 2/4 d'1 del migdia a la parada de Girocentre, a la rambla, i d'1 a 2 de la tarda, a la d'El Punt.
Cultura
Avui, amb El Punt, la rosa de Carles Pazos i «El peatge», de Valls i Vidal
Notícies relacionades
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 23-04-2009 Pàgina 3
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.