L'empresa d'exhibició cinematogràfica amb seu a Girona Ocine no només combat la crisi del sector apostant per la conversió digital del cent per cent de les seves 134 sales repartides entre els 14 multicines que gestiona, sinó que avui obres les portes d'un nou cinema a la localitat occitana de Besiers. Es tracta del Monciné, un flamant multicine de nou sales amb capacitat per a 1.500 espectadors, dissenyat en graderia i amb totes les sales equipades amb projectors digitals d'última generació preparats per projectar en 3D. Aquesta és la nova aposta dins del pla d'expansió de la marca Ocine més enllà de l'Estat, empresa que ja disposa d'un complex de característiques semblants a la localitat del País Basc francès d'Angelu.
La inauguració de les sales, ubicades dins el centre comercial Polygone Rive Gauche, tindrà lloc aquest vespre amb la presència d'autoritats locals i milers de convidats, coincidint amb l'obertura d'aquest gran centre comercial que disposa de més de 150 establiments, la majoria del sector tèxtil i de restauració.
El projecte, que fa més de quatre anys que s'està gestant, s'inscriu dins del pla de consolidació i expansió de la marca Ocine, tant a l'Estat com a l'estranger. Segons Joan Agustí, directiu de l'empresa gironina, “sempre hem tingut dos ulls, un mirant a casa nostra i l'altre a l'Estat francès, perquè mai descartem ampliar el negoci si tenim l'oportunitat, i aquesta [Besiers] realment s'ho val”.
Per Joan Agustí, “Monciné porta el segell Ocine, un model de multicines que aposta pel màxim confort i per la qualitat tant dels seus equipaments com dels serveis”. Com a fet diferencial, destaca, hi aporten “un toc de disseny que aposta més pel glamur, amb unes làmpades espectaculars i una moqueta vermella molt cinematogràfica, a l'estil Canes”.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.