Cultura
Tresserras expressa el seu 'rebuig' pel tancament de la Carrasqueta però creu que no impedirà un acord final
CATALUNYA
Notícies relacionades
- Majó diu que "no sap quant de temps" seguirà dirigint la CCMA però que l'"impulsarà" fins l'últim dia
- El govern valencià comunica a ACPV el tancament en 10 dies de 3 nous repetidors de TV3
- El jutjat de València dóna fins dilluns a ACPV per al·legar contra el tancament del repetidor del Mondúver
- Un any d'agonia de TV3 al País Valencià fa multiplicar la revolta popular
Notícies de ...
El conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, ha expressat el seu 'rebuig' i malestar pel tancament del repetidor de la Carrasqueta per part del govern valencià. Amb tot, Tresserras cofia que aquesta 'interferència' en les negociacions no impedirà arribar a un acord sobre la reciprocitat d'emissions entre Catalunya i el país valencià. Tresserras considera que aquest tancament 'no calia' executar-lo perquè s'està negociant una solució i ho ha atribuït a una 'mesura de força' en un context preelectoral. El conseller ha assegurat que aquest matí mateix es posarà en contacte amb el govern valencià per fer-los arribar la seva queixa. El tancament es va fer efectiu aquest diumenge a la nit, sense previ avís.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.