Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Tresserras expressa el seu 'rebuig' pel tancament de la Carrasqueta però creu que no impedirà un acord final

CATALUNYA

El conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, ha expressat el seu 'rebuig' i malestar pel tancament del repetidor de la Carrasqueta per part del govern valencià. Amb tot, Tresserras cofia que aquesta 'interferència' en les negociacions no impedirà arribar a un acord sobre la reciprocitat d'emissions entre Catalunya i el país valencià. Tresserras considera que aquest tancament 'no calia' executar-lo perquè s'està negociant una solució i ho ha atribuït a una 'mesura de força' en un context preelectoral. El conseller ha assegurat que aquest matí mateix es posarà en contacte amb el govern valencià per fer-los arribar la seva queixa. El tancament es va fer efectiu aquest diumenge a la nit, sense previ avís.
Darrera actualització ( Dimarts, 14 de setembre del 2010 06:42 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter