Temporada Alta ja ha venut 8.000 entrades, només en abonaments, des que dimarts passat es va obrir la venda de tiquets en aquesta modalitat. D'altra banda, l'organització ha anunciat que ha prorrogat Non solum, a El Teatre de Bescanó, amb una nova funció el 24 d'octubre, i Coses que dèiem avui, amb una altra funció programada l'11 d'octubre al Teatre de Salt.
Cultura
8.000 tiquets i més funcions
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 17-09-2010 Pàgina 43
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.