Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Descobrir i viure el patrimoni

Les Jornades Europees del Patrimoni ofereixen més de 400 actes

El Museu d'Història de Catalunya organitza les Jornades Europees del Patrimoni 2010 (JEP) oferint 480 activitats gratuïtes repartides en uns 200 municipis del país els dies 24, 25 i 26 de setembre. Les Jornades Europees del Patrimoni, que se celebren a nivell internacional amb el suport del Consell d'Europa des de 1991, pretenen fomentar el coneixement i respecte pel patrimoni cultural i artístic amb activitats als monuments, jaciments arqueològics, museus i col·leccions d'art de Catalunya. Les Jornades compten amb la participació de moltes institucions que ofereixen un vast i variat programa d'activitats –detallat per municipis– que es pot descarregar al web www.mhcat.net/.

Pel que fa a la demarcació de Girona, hi ha un munt d'activitats programades, la majoria de les quals jornades de portes obertes i visites guiades. Entre altres, destaca el concert de Falla que oferirà divendres Leonora Milà al Centre Cívic de Breda (19.30 h); l'exposició de llibres de Mercè Rodoreda i sobre l'autora que es fa a la biblioteca de Castell-Platja d'Aro; la sortida guiada sobre l'aprofitament del riu Ter que es farà dissabte a la Cellera de Ter (pg. del Carrilet, 9 h); la sèrie de visites teatralitzades que tindran lloc al Museu d'Història de la Ciutat (dissabte, 18 h) i al monestir de Sant Pere de Galligants de Girona (diumenge, 12 h); la dansa eclèctica a càrrec de la ballarina Èlia Genís, que tindrà lloc al monestir de Sant Pere de Rodes (dissabte, 21 h); la visita teatralitzada al Museu d'Història de Sant Feliu de Guíxols (dissabte, 18 h), o la sortida amb bicicleta Terra de pirates, que permetrà descobrir les torres defensives de la plana del Ter que ha organitzat per dissabte i diumenge (10 h) l'Oficina de Turisme de l'Estartit.

Darrera actualització ( Dijous, 23 de setembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter