Pau Feixas porta al certamen, fora de concurs, un film emotiu i nostàlgic
Guanyar el premi del públic del Festival de Màlaga amb una pel·lícula en versió original catalana és el primer mèrit que s'ha de reconèixer a Herois, una combinació d'aventures infantils i drama que s'enfronta ara al repte d'una estrena a gran escala, probablement inèdita en una cinta rodada en català: divendres arriba als cinemes de tot l'Estat amb una xifra que se situarà entre les 150 i les 180 còpies (fora de Catalunya es distribueix també doblada al castellà).
Avui es projecta a Sitges, amb la presència de dos dels seus protagonistes adults (Àlex Brendemühl i Eva Santolaria) i els nens i joves que l'han interpretat. Ambientada en un estiu dels 80, es basa en les experiències personals del director: “Volia parlar sobretot de la infància i de la nostàlgia que jo sento de moments concrets d'aquella època, que es dilaten en molts anys, però que jo concentro en el darrer estiu que passen junts una colla d'amics”.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.