La pianista japonesa Hisako Hiseki és l'encarregada aquest vespre de tancar el cicle de música clàssica de tardor d'Alella. L'artista, que recentment ha fet una gira per Europa i el Japó per commemorar la figura d'Isaac Albéniz, és una vella coneguda del públic alellenc i avui torna a Can Lleonart, ara però amb peces d'Enric Granados. Les entrades costen 4 euros, excepte per als menors, que entren de franc.
Cultura
alella
La japonesa Hiseki tanca el cicle de música clàssica
Notícies de ...
el punt
Publicat a
- El Punt Maresme 26-11-2010 Pàgina 3
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.