Els Pastorets d'Ulldecona tanquen temporada amb un gran èxit de participació. Més de 1.400 persones han vist alguna de les quatre representacions que s'han fet durant aquestes vacances de Nadal al teatre municipal. Aquesta quantitat suposa que han vist l'obra 200 persones més que l'any passat. L'èxit assolit s'explica, segons va expressar el president del Patronat de la Passió, Jeroni Castell, “pel caràcter jove i el progrés que té anualment l'obra”, dirigida per Ares Piqué. La junta de l'entitat va explicar que amb els resultats que han assolit, tornaran a proposar a Piqué que torni a dirigir els Pastorets, ja que aconsegueix que la peça, de caràcter tradicional “agafe un aire més interessant i atractiu per a un públic més heterogeni, que agafa des de més petits fins a més grans.”
Cultura
ulldecona
Més de 1.400 espectadors han vist els Pastorets
Notícies de ...
el punt
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 09-01-2011 Pàgina 39
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.