Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Víctima de la crisi

Your Kid Sister al Pol·lenDate del 2010 Foto: MARC FUYÀ.

El festival gironí Pol·len Date no es farà aquest any per falta de recursos

El Pol·len Date, el festival primaveral de música independent de Girona, va començar l'any passat amb molta empenta, complementant la programació de Temps de Flors amb tota una sèrie d'interessants concerts gratuïts en diferents punts del Barri Vell de Girona: Joan Colomo, Your Kid Sister, Tom Hagan i Xavi Lloses van ser alguns dels artistes participants en aquesta primera edició, que aquest any no tindrà continuïtat. L'equip del festival no té prou suport econòmic per organitzar la segona edició el maig vinent amb “el nivell de qualitat mínima”. Els organitzadors consideren que, en la situació actual, no poden muntar el Pol·len Date amb unes bones condicions tant per als músics com per als espectadors i, per tant, han preferit no celebrar el Pol·len Date aquest any. I afegeixen: “Agraïm molt sincerament la seva participació i interès a tot el públic, els artistes, els mitjans que ens han donat suport, els patrocinadors i les empreses col·laboradores, i a tots els implicats en el festival. Esperem tenir l'oportunitat de tornar a col·laborar junts ben aviat”.

Darrera actualització ( Dimecres, 9 de març del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Fés Girona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter