Experts d'Europa i els Estats Units han debatut a Calafell sobre la reconstrucció in situ dels jaciments arqueològics, en el marc de la sisena edició de la Reunió Arqueològica Internacional. Entre els cent experts que hi han participat hi ha professionals de diferents museus a l'aire lliure d'Alemanya, Suècia, França, els Estats Units, Àustria, el Regne Unit, Macedònia i Polònia. L'alcalde de Calafell ha dit que “calen governants que no mirin tant a curt termini i que apostin per invertir en projectes a llarg termini relacionats amb el patrimoni”.
Cultura
calafell
Experts en arqueologia es troben a Calafell
Notícies de ...
el punt
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 14-03-2011 Pàgina 7

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.