Tal com mana la tradició, la Setmana Medieval de Montblanc, que enguany arriba a la 24a edició, va arrencar amb l'acte més esperat: Sant Jordi lliura la rosa a la princesa, com a símbol universal de l'amor. L'acte es va cloure amb els diversos balls protagonitzats per tots els estaments socials. Es va representar el ball de banderes, de les quatre cases nobiliàries, l'alegre ball de poble, realitzat per les classes més humils, i l'elegant ball de nobles, executat rigorosament pels representants de la noblesa montblanquina. El certamen durarà fins al proper 8 de maig
Cultura
montblanc
Sant Jordi mostra el seu amor
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 24-04-2011 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.