La Sala Fontbernat, de Can Cendra, a Anglès, serà el marc avui (9.45 h) de la 4a Trobada d'Entitats Locals de Cultura i Patrimoni de la Selva. En una primera sessió les entitats aportaran les seves experiències més rellevants. La segona sessió (11.30 h) es titula El Ter: Paisatge, indústria i patrimoni, i Gerard Buxeda hi presentarà les conclusions del treball L'aigua del Ter a la Selva: iniciatives, usos i conflictes , 1837-1930, projecte guanyador de la Beca de Recerca la Selva 2010.
Cultura
Trobada d'Entitats Locals de Cultura
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 28-05-2011 Pàgina 44
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.