La demarcació de Girona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (Coac) presenta fins al 30 de juny, a la seva sala d'exposicions La Cova, la mostra L'entorn ideal, en què els alumnes dels centres educatius Can Puig (Banyoles), Vedruna (Arbúcies), Agustí Gifre (Sant Gregori), Veïnat (Salt), El Morrot (Olot), L'Esculapi (l'Escala), La Sínia (Sant Antoni de calonge), L'Annexa i L'Eiximenis, de Girona, mostren el disseny dels seus “entorns ideals”. Aquesta exposició, que forma part de la segona edició del projecte educatiu Ensenyar Arquitectura-Aprendre Arquitectura, es nodreix del material que els alumnes han generat a les aules durant el curs 2010/2011. A partir de maquetes, dibuixos, documentació i tot allò que es desprèn del procés d'imaginar un entorn ideal dels centres, el visitant de l'exposició es submergeix en una síntesi exacta de les opcions múltiples proposades pels més de 400 nens i nenes de la demarcació que han participat en la segona edició del projecte.
Cultura
El COAC presenta ‘L'entorn ideal'
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 11-06-2011 Pàgina 44
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.