La Biennal d'Art de Valls-Premi Guasch-Coranty 2011 ha seleccionat els setze artistes finalistes dels 162 que s'hi han presentat, la majoria dels quals de Catalunya, però també n'hi ha de València i de les Illes Balears. Els autors escollits són Serafín Álvarez (Lleó, 1985), Empar Buxeda Arjonilla (Barcelona, 1981), Carme Díaz Alías (Puigcerdà, 1984), Miquel García Membrado (Barcelona, 1985), Fermín Jiménez Landa (Pamplona, 1979), Tamara Kuselman Cherñajovsky (Buenos Aires 1980), David F. Mutiloa (Pamplona 1979), Miquel Ollé Aguiló (Barcelona 1981), Ariadna Parreu Alberich (Reus, 1982), Tere Recarens (Arbúcies 1967), Antònia del Rio Ferrer (Mallorca, 1983), Xavier Ristol Orriols (Sabadell, 1978), Isabel Servera Díez (Palma de Mallorca, 1986), Irving Vera Chirino (L'Havana, 1979) i els col·lectius Momu&No Es (format per Lucia Moreno i Eva Noguera) i WeareQQ (format per Usue Arrieta i Vicente Vázquez. La Fundació Ciutat de Valls, entitat organitzadora, repartirà 20.000 euros entre els finalistes i els guanyadors, els noms dels quals es donaran a conèixer el dia 7 d'octubre.
Cultura
art emergent
La biennal d'art ja té els artistes seleccionats
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 12-07-2011 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.