El setè festival Emergent d'arts escèniques del Gironès inicia avui a Sarrià de Ter el seu segon i últim cap de setmana, que es preveu tan intens com el primer. Avui, a partir de dos quarts de deu del vespre, actuaran al parc del centre cívic La Cooperativa de Sarrià el trio del guitarrista Max Sunyer, Tom Hagan i Obeses, pel que fa a la part musical, però també hi haurà altres ingredients ben diversos: l'escriptora Maria Mercè Roca explicarà contes, Toni Albà oferirà un monòleg humorístic i la clown Clara Cenoz completarà el programa. Com ja és tradició a l'Emergent, el fotògraf David Julià retratarà els artistes i el públic i, al final de la vetllada, en farà un resum visual amb el seu Foto-esquetx. El preu de l'entrada és de 3 euros.
El festival continuarà demà a Campllong, on actuaran Albert Pla, Ivette Nadal, Smoking Bambino, Valentín Moya Trio & Lluís Gómez, El Galliner i la Cia. Pere Hosta.
L'Emergent es clourà dissabte a Madremanya, amb Pulpopop, Eduard Canimas, Diego Cortés, Peyu, Borja González i Vicenç Villatoro.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.