Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Arenys de munt

ERC vol que l'escola Sant Martí sigui bé cultural d'interès local

La façana de l'escola Sant Martí d'Arenys de Munt obra de l'escultor local Enric Catà. Foto: EL PUNT.

L'Ajuntament d'Arenys de Munt demanarà a la Generalitat que l'escola Sant Martí sigui declarada bé cultural d'interès local amb la finalitat de preservar l'edifici, obra de l'artista local Enric Catà, que el va construir entre els anys 1933 i 1937. La proposta la presentarà aquest vespre el grup municipal d'ERC perquè s'agilitin els tràmits coincidint amb el fet que l'any vinent el centre educatiu celebrarà els 75 anys d'història. La regidora d'Ensenyament, Yessica Flores (CUP), explica que el govern està d'acord en la proposta i preservar part del patrimoni local. Segons la regidora, aquesta protecció no entra en contradicció amb el projecte a llarg termini que presentava la CUP en campanya per traslladar-hi les dependències municipals. El director de l'escola, Lluís Llovet, afegeix que en consell escolar ja es va anunciar que al setembre començarà a treballar una comissió per preparar els actes “dignes” d'una celebració dels 75 anys.

Darrera actualització ( Dijous, 14 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter