L'Esbart Marboleny estrena una creació de dansa basant-se en aquest mite
L'Esbart Marboleny presenta la seva producció més ambiciosa, Comte Arnau, una coproducció d'Ésdansa 2011 i de Terra de Comtes i Abats amb motiu de l'Any Maragall, que es podrà veure aquest proper dissabte, a les deu de la nit, al claustre del monestir de Sant Joan de les Abadesses. L'espectacle, que té forma de ballet argumental, situa sobre l'escenari una trentena de balladors del Cos de Dansa de l'Esbart Marboleny que interpreten els diferents personatges que intervenen en la llegenda –el Comte Arnau, Adelaisa, la Muller, les Filles, les Veus de la Terra...– que Joan Maragall va il·lustrar en tres dels seus poemes. També intervé el poeta, paper que interpreta el gironí Francesc Ten.
Per la seva banda, l'actor Lluís Soler ha enregistrat els fragments dels poemes que situen l'acció, mentre que Lídia Pujol ha posat veu a la Cançó desencantada.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.