Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La Cerdanya melòmana

El 30è festival de música Vila de Llívia posa l'accent en Vivaldi, Mozart i Bach, entre el 9 i el 19 d'agost

Entre els intèrprets hi ha Claudi Arimany, la Camerata Amsterdam i
Ute Beckert

Fidel a la seva cita estiuenca amb els amants de la clàssica d'arreu del país, el festival de música Vila de Llívia es disposa a oferir la seva trentena edició. Seran sis concerts, repartits entre el 9 i el 19 d'agost, amb un repertori i uns intèrprets a l'altura del prestigi que s'ha forjat el festival cerdà, dirigit per Josep Vinyet.

El dia 9 Claudi Arimany (flauta) i Claudio Bertagnini (violí) interpretaran, entre altres peces de Vivaldi, Les quatre estacions. El dia 11 es proposa un concert de gospel, a càrrec de l'American Spiritual Ensemble. Serà la quarta vegada que aquesta formació de 25 músics, dirigits per Everett McCorvey, actua al festival de Llívia. Pel dia 13 s'ha programat un recital de lied a càrrec d'Ute Beckert (soprano) i Frank Wasser (piano). Interpretaran temes de Mozart, Schubert, Mendelssohn, Schumann, Txaikovski i Mompou. El quart lliurament del festival (dia 15) està reservat a The Hortus Musicus Academic Quartet, d'Estònia, que oferirà dos quartets de Mozart i unes sonates d'església del mateix compositor. Serà una bona oportunitat per comprovar la sonoritat de l'orgue de l'església parroquial de Nostra Senyora dels Àngels, on tindran lloc tots els concerts. Pel dia 17 s'ha previst l'actuació de l'Orquestra de Cambra de Berg (Txèquia). En la segona part interpretaran La mort i la donzella, de Schubert, però en versió per a orquestra de Gustav Mahler. L'última actuació (dia 19) està dedicada a Johann Sebastian Bach. La Camerata Amsterdam, amb el violinista rus Valentin Zhuk al capdavant, oferirà quatre dels seus cèlebres concerts de Brandenburg. Tots els concerts començaran a les deu de la nit.

Darrera actualització ( Diumenge, 31 de juliol del 2011 01:05 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter