El V Festival de Guitarra de Blanes programa cinc concerts aquest mes
El V Festival de Guitarra de Blanes, coorganitzat per Trémolo Concerts i el Centre Catòlic de Blanes, ha organitzat aquest mes cinc concerts, quatre dels quals tenen lloc els dijous d'agost a l'auditori del Centre Catòlic. A més, dilluns vinent tindrà lloc un concert extraordinari a l'església de Santa Maria: es tracta de Recordant Woody Allen (22 h), a càrrec del Biel Ballester Trio & Friends, una formació en què coincideixen tres guitarristes, més un contrabaix, un clarinet i un acordió, que interpretaran temes propis de Biel Ballester i els estàndards jazzístics que tant agraden al director de cinema nord-americà.
La cinquena edició del festival es va inaugurar dijous passat al Centre Catòlic amb un concert del guitarrista Bernat Padrosa i el quartet de corda Glinka, i avui continuarà al mateix escenari amb un concert del Trio Atlàntic, l'únic del festival en què la guitarra no hi serà present. Aquest trio de violí i viola, clarinet i piano interpretarà avui peces de Mozart, Schumann i Amargós (22 h).
El festival continuarà dijous vinent al Centre Catòlic amb un concert del guitarrista flamenc Pedro Javier González, i es tancarà el dijous 25 d'agost amb Scarbeats, un quartet de tribut als Beatles, amb els temes més clàssics.

































Comentaris
Veig que a Blanes hi ha millor ambient que a Lloret: -discoteques +concerts
Enhorabona
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.