Viladecans celebra a partir de demà la festa major amb la programació de més d'un centenar d'activitats. Com a novetat, la platja es converteix en un dels escenaris amb la realització del concert d'havaneres amb rom cremat. La festa, que es tanca l'11 de setembre, inclourà les actuacions de Pastora, Dr. Calypso i Georgie Dann. Se suma, a més, a la commemoració del mil·lenari de Viladecans amb l'exposició Mil anys de Viladecans, mirada al passat, al parc del Torrent Ballester, i l'estrena de l'himne del mil·lenari. L'Agrupació Fotogràfica de Viladecans, que compleix 50 anys, serà l'encarregada de fer el pregó d'unes festes que compten amb la participació de les entitats del municipi per oferir activitats per a edats i gustos diversos.
Cultura
baix llobregat
La platja, nou escenari de la festa major
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 06-09-2011 Pàgina 34
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.