El pallasso teatral Marcel Gros convida a fer un viatge a través de les seves tres dècades de professió (les dues darreres, en solitari). Ho fa a partir de l'espectacle La gran a...ventura, que s'estrena demà al Kursaal. Lúcid a l'hora de donar sentit als passatges surrealistes i de pintar d'irrealitat les escenes més insòlites de l'actualitat política i social, Marcel Gros és un expert a fer caricatura dels estaments més rígids i desarmar-los amb una poètica o un discurs visceral que l'atansa al paper del bufó. Rialler, se'n riu de l'emperador quan va nu.
Cultura
MANRESA (Bages)
«La gran a...ventura»
Tres dècades de Marcel Gros en escena
Demà, 24 de setembre. Teatre Kursaal.
Publicat a
- Sortim 23-09-2011 Pàgina 28
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.