Prop de 9.000 persones han visitat el Museu Etnogràfic de Ripoll des que es va reobrir a la nova seu de Can Budellés el mes d'abril passat. La direcció del centre ha valorat de forma molt positiva que el 47 per cent dels visitants han estat de Ripoll i de la resta de pobles de la comarca del Ripollès. Les mateixes fonts han explicat que han rebut molts suggeriments d'aquests visitants, que hi han trobat a faltar algunes de les col·leccions que es podien veure a l'antiga seu de Sant Pere com la d'objectes de la Guerra Civil espanyola, la de papiroflèxia o la de nius d'ocells, que es podran anar veient, però, a les exposicions temporals.
Aquest museu, amb vuitanta anys d'història, ha posat també les col·leccions de l'exposició permanent i del fons a disposició de molts estudiosos. Cal recordar que aquest equipament té, ara per ara, l'única cambra d'anò-xia de l'Estat espanyol, que permet rebaixar els nivells d'oxigen per tractar les peces que puguin tenir insectes o larves.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.