El grup de pop-rock La Gran Aventura celebrarà el seu vint-i-cinquè aniversari amb un concert acústic a l'Auditori de Barcelona el proper 22 d'octubre.
Format a Sabadell l'any 1986, el grup liderat pel vocalista Xavi Vidal va editar l'any passat Aquí control, un disc amb el que van retornar al mercat 14 anys després d'editar Fi de transmissió.
El nou treball ja ha estat dut al directe en format elèctric a escenaris de Sabadell, Girona, Manresa i Andorra.
Ara, coincidint amb el primer quart de segle de la banda, preparen un concert acústic del qual s'editarà un DVD.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.