Si en el seu primer disc, Pastora va fer una incursió clara en el món de la música electrònica i, a poc a poc, es van anar acostant al pop, en el quart àlbum del trio barceloní, Un viaje en noria, Caïm Riba, l'ànima del grup, sosté que «l'electrònica s'integra en altres instruments acústics i elèctrics». És, doncs, un disc molt variat que es podria incloure en el dance, el pop electrònic o en una barreja d'electroacústica, això sí, sempre seguint un estil propi. Caïm i Pauet Riba i Dolo Beltrán, presentaran en concert aquest treball a Terrassa.
Cultura
TERRASSA (Vallès Occidental)
Pastora
Sense perdre l'estil
Canals relacionats
Notícies de ...
7 d'octubre. Faktoria d'Arts Rasa.
www.faktoria.org
Publicat a
- Sortim 07-10-2011 Pàgina 26
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.