Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Garraf

El PSC preveu un sobrecost en els museus de Sitges

La reforma dels museus de la façana marítima de Sitges tindrà un sobrecost respecte del pressupost estipulat (6,6 milions d'euros), segons el PSC. El grup municipal, ara a l'oposició, també preveu un retard de dos anys en la reobertura dels edificis després que el govern local i la Diputació hagin accedit a incorporar canvis en les obres. Segons els socialistes, “la modificació del projecte i la nova tramitació administrativa provocaran que les obres, segons l'estimació dels tècnics, no estiguin finalitzades fins a final del 2014, més de dos anys després del termini previst inicialment”. “Aquest endarreriment podria provocar un augment de cost i motivar una renegociació del contracte d'execució d'obra amb les empreses adjudicatàries, ja que es tracta d'una modificació de termini molt important”, sosté el grup. El PSC sempre s'ha oposat a modificar el projecte, tal com reclamava una plataforma ciutadana, que ha aconseguit que es busqui una alternativa a la polèmica passarel·la de vidre prevista per a la façana marítima del Maricel. El govern local va accedir a les reformes a canvi que no suposessin cap sobrecost ni retard.

Darrera actualització ( Dimarts, 4 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter