Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 2 comentaris Enviar un comentari
barcelonès

Manifest contra la política cultural del PP a Badalona

Neix arran del tancament del local on hi havia el Cercle Artístic de Llefià

Un total de 37 entitats de Badalona s'han adherit a un manifest de denúncia de les polítiques del PP en matèria de cultura i, en concret, de cessió d'espais públics. El text és molt general, però neix arran de la decisió del PP d'impedir al Cercle Artístic de Llefià que continuï fent ús d'un local municipal. Dilluns a la tarda, mig centenar de persones, entre les quals hi havia regidors del PSC i d'ICV-EUiA, van protestar contra aquesta decisió.

El PP obliga l'entitat de Llefià a presentar un projecte si vol continuar usant el local, alhora que el regidor Miguel Jurado ha anunciat que totes les entitats s'hauran de fer càrrec del consum de llum, aigua i telèfon. Jurado va titllar els promotors del manifest de “manipuladors” per haver dit que el PP vol cobrar lloguer a les entitats per l'ús d'equipaments públics.

Darrera actualització ( Dimecres, 19 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar juan benitez parra (badalona- barrio de santo cristo)

asi que psc , e icv se manifiestan en contra deque las entidades justifiquen su actividad, ¿ por que?, yo pertenezco a una, y cada año justificamos nuestra labor, el querer hacer politica destructiva de todo esta llegando al absurdo, y hablar de cultura que significa para estos dos partidos, quiza significa, gastar el dinero destinado a la biblioteca de canyado a comprar plantas exoticas para la plaza de pompeu fabra, y que tienen un coste de mantenimiento inasumible para badalona, las entidades tienen que hacer una labor social, no son tiempos de mantener locales que solo se utilizan para realizar fiestas y para apoyar campañas electorales de los que les sonrien, badalona no selo puede permitir, cada entidad tiene que sufragar sus gastos, las subvenciones tienen que ser exclusivamente para lavor social, y dejar la politica para los politicos.

avatar juan benitez parra (badalona- barrio de santo cristo)

hablando de las reclamaciones de estos partidos, que ya se vieron en el penultimo pleno municipal, los de icv piden que se destine suelo publico municipal para la creacion de mezquitas, ¿ esa es la prioridad del psc y de icv?, caray, yo pensaba que les preocupaba mas el paro, los problemas de recortes sanitarios, recortes educativos, etc.


pero veo que no, que los anti religion catolica,piden mezquitas, curioso el tema!!, espero que ciu sea mas responsable que estos iluminados y apoye al gobierno municipal en las decisiones vitales para los ciudadanos de badalona, el miedo que psc e icv tienen, es que la poblacion de badalona se entere deque nos han engañado durante muchos años, y que no cuentan con las personas que ,mas sufrimos las malas politicas realizadas por ellos.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter