Lleida celebra avui la tercera Festa del Vi, una iniciativa jove que busca promocionar els cellers de les comarques de Ponent i la DO Costers del Segre. La celebració canvia de lloc i deixa els Camps Elisis per fer-se a la plaça Ricard Viñes. Els visitants podran degustar i comprar vins de 17 cellers lleidatans. A la imatge, la piada infantil organitzada en la passada edició de la Festa del Vi.
Cultura
segrià
Tercera Festa del Vi de Lleida
Notícies de ...
J.t.
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 23-10-2011 Pàgina 42

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.