Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Tot recordant el mestre

La mezzosoprano Gemma Coma Alabert Foto: ARXIU.

La família Coma-Alabert actuen a la Festa de la Música per a Cobla

Com acostuma a ser tradicional els dilluns de la festa major de Sant Martirià a Banyoles, avui se celebra la Festa de la Música per a Cobla amb l'estrena enguany de Records del mestre Puigferrer, obra resultant del treball de tota la família Coma-Alabert. El concert tindrà lloc aquest matí (11.30 h) al pavelló de la Draga.

Agustí Coma-Alabert ha composat aquesta obra en quatre temps que la prestigiosa mezzosoprano Gemma Coma-Alabert s'encarregarà de cantar.

Records del mestre Puigferrer ret homenatge al gran mestre de la sardana de Banyoles, Manel Saderra Puigferrer, íntim amic d'Àngels Alabert Feliu i els seus pares des que els anys cinquanta eren veïns de Santa Eugènia de Ter. Les quatre cançons expressen diferents vivències d'Àngels, autora de la lletra, a l'entorn del gran amic i compositor. Encara que poden ésser interpretades com a peces independents, cantades seguides en l'ordre de la suite és com millor es descobreix l'admiració, la joia, l'enyorança, la tristesa...

L'obra està estructurada en quatre temps: Personalitat, Recordant el mestre, Retrobament al llac encantat i Vint-i-cinc anys junts.

Darrera actualització ( Dilluns, 24 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter