Divendres va tenir lloc al centre cívic del Rieral de Lloret de Mar la presentació del Projecte a Kuwonku, de l'ONG Kuwonku, amb seu al mateix municipi. Amb aquest acte l'entitat va difondre les tasques que porta a terme a Gàmbia, on s'ha muntat una cooperativa que vol funcionar com a suport per al cultiu de les terres de la zona i proporcionar així un modus d'autosuficiència en l'alimentació del poble.
Cultura
Societat
Lloret per Gàmbia
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 23-10-2011 Pàgina 5

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.