Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El romànic tancarà dos dies a la setmana

L'església de Sant Climent de Taüll és la més emblemàtica del complex del romànic de la vall de Boí. Foto: D.M.

La Vall de Boí també estudia apujar el preu de l'entrada a les esglésies

Totes les esglésies romàniques de la Vall de Boí declarades patrimoni de la humanitat per la Unesco tancaran dos dies a la setmana: diumenge a la tarda, dilluns tot el dia i dimarts al matí. La resta de dies de la setmana es combinarà: algunes esglésies obriran al matí, i d'altres a la tarda.

Fins ara, obrien cada dia de l'any excepte l'1 de gener i el 25 de desembre. Aquesta mesura és conseqüència de l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) temporal que ha presentat el Centre del Romànic de Boí davant la impossibilitat de poder fer-se càrrec del sou de tots els treballadors per la retallada de les subvencions públiques. L'ERO afecta 7 dels 12 treballadors. L'alcalde de la Vall de Boí i responsable del Centre del Romànic, Joan Peralada, ha advertit que si a finals d'any el centre no pot assegurar els 180.000 euros de la Generalitat i els 60.000 de la Diputació compromesos per al 2012, no es descarta acomiadar tres treballadors més, segons declaracions recollides per l'agència ACN.

Tant si arriben les subvencions com si no, el Centre del Romànic també està estudiant com a mesura addicional un increment del preu de l'entrada a les esglésies. Aquest increment, que no s'ha detallat, entraria en vigor a partir de l'1 de gener. Ara l'entrada a una església costa 1,5 euros, i 6 euros l'entrada a totes.

Darrera actualització ( Dissabte, 10 de desembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter