Estrella Morente és una de les veus femenines més captivadores del flamenc actual, una veu prodigiosa que abasta tots els pals de flamenc possibles i es mou entre els registres més clàssics fins als més moderns. A l'actuació que oferirà al Gran Teatre del Liceu avançarà part del material que inclourà al seu pròxim treball discogràfic. Aquest concert inaugurarà el De Cajón, Festival de Flamenc de Barcelona, que en aquesta setena edició també inclourà en la programació Miguel Poveda, José Mercé i Los Evangelistas.
Cultura
BARCELONA (Barcelonès)
Estrella Morente
Morente obre el De Cajón!
Canals relacionats
22 de desembre. Gran Teatre del Liceu.
www.theproject.cat
Publicat a
- Sortim 16-12-2011 Pàgina 22

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.