La soprano basca Ainhoa Arteta, considerada com una de les veus més destacades de l'òpera actual, oferirà un gran concert extraordinari de Nadal al Teatre Bartrina de Reus. I ho farà acompanyada de la també prestigiosa Orquestra de Cadaqués, amb la qual, sota la direcció de Miquel Ortega, interpretarà un programa que inclou peces molt diverses d'autors com ara Jaime Ovalle, Jaime León, Oswaldo Lacerda, Astor Piazzola, Xavier Montsalvatge, Isaac Albéniz, Antón Garcia Abril, Enrique Granados i Joaquín Turina.
Cultura
REUS (Baix Camp)
Ainhoa Arteta
Un recital ben variat
Canals relacionats
17 de desembre. Teatre Fortuny.
www.caer.cat
Publicat a
- Sortim 16-12-2011 Pàgina 22
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.