Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

A Banyoles, de tot i per a tothom

Noms de prestigi i valors emergents es combinen en la nova programació de l'Ateneu

Andrea Motis, Roger Mas i la Cobla Sant Jordi, Obrint Pas i Oum són alguns dels que hi actuaran

Andrea Motis, Roger Mas i la cobla Sant Jordi, Eduard Canimas, Obrint Pas, Oum... Artistes reconeguts actuaran els pròxims mesos a l'Ateneu de Banyoles, en una programació –presentada ahir– que pretén no limitar-se a dur a la ciutat noms consagrats, sinó que també vol arriscar-se a còpia de contractar valors emergents. Això, que no és cap novetat –de fet, és el segell que dota de personalitat l'Ateneu–, aquest cop es veu accentuat, segons els organitzadors. Si bé aquesta valoració pot ser opinable, no ho és, en canvi, una altra característica del nou cartell: la quantitat. La vuitantena de propostes són una xifra mai vista.

L'Auditori

A la llista de les actuacions a l'Auditori hi trobem, per exemple, el violinista Miguel Colom, que serà l'intèrpret resident d'aquest any; la camerunesa Kareyce Fotso, considerada un valor emergent de la música africana actual; el cantaor de l'Hospitalet Salaíto; la singular barreja del cantautor Roger Mas i la Cobla Sant Jordi; la cantant Andrea Motis, sens dubte una de les millors sorpreses de l'any passat a Catalunya; els Obrim Pas i els Love of Lesbian (tots dos, en acústic); el grup de jazz Asstrio, i Eduard Canimas. Quant a les actuacions de petit format (la secció Ateneu Bar), els Bremen en seran el grup més destacat. Les audicions i els concerts dels alumnes de l'escola municipal de música i la projecció de documentals completen les propostes de l'Ateneu pels pròxims mesos. “Abasta molts estils i registres per tal d'arribar a molts públics i a molts gustos”, va resumir el regidor de Cultura, Jordi Bosch Batlle, quan ahir va presentar el cartell, en companyia dels programadors, Miquel Viladiu i Miquel Cuenca.

Recuperar públic

Amb aquests arguments, l'Ateneu es proposa corregir la davallada de públic que va experimentar l'any passat, en què a l'Auditori es va registrar una mitjana de 137 espectadors per funció, quan l'any anterior havia estat de 151.

Darrera actualització ( Dimecres, 18 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter