Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Aula de Teatre de Figueres fa monogràfics

L'aula de teatre Eduard Bartolí, de Figueres, ha programat quatre monogràfics sobre arts escèniques oberts al públic en general, com són un de maquillatge abans de la celebració de carnaval, un taller teòric per orientar a l'espectador en l'observació d'un espectacle amb un esperit crític, un taller tècnic d'introducció a la il·luminació i, finalment, una proposta nova, teatre en família, que permetrà a diversos membres d'una mateixa família, però de generacions diferents, compartir escenari. Els tallers de maquillatge i il·luminació es fan en dos dies diferents –dues sessions de 3 hores–, mentre que els matriculats al curs Analitzem l'escena assistiran a cinc espectacles de la programació Figueres a escena, de gener a maig. Els inscrits rebran informació prèvia i, després de cada espectacle, es farà una sessió per posar en comú l'opinió respectiva. Els espectacles que s'analitzaran són El Mikado (11 de febrer), L'ombra (18 de febrer), Tennessee W (18 de març), Luces de Bohemia (12 de maig) i El testigo (18 de maig). El taller de Teatre en Família, que impartirà Salva Puig i és obert a tothom (a partir de 8 anys) es farà els dies 10, 17, 24 i 31 de març, i 14 i 21 d'abril. L'aula també fa cursos de teatre per a mainada, de teatre musical, per a joves, adults i cant teatralitzat.

Darrera actualització ( Dissabte, 21 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter