Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Blackberry i Megaupload, principals candidates al Fiasco Awards 2012

Google Plus, HP Touchpad, Nintendo 3DS i Voota, altres finalistes de la quarta edició dels premis

Els finalistes es poden votar a través de la web i fins el 27 de febrer

El col·lapse de Blackberry l'octubre del 2011 l'ha dut ha ser de les preferides Foto: REUTERS.

Tot apunt per a les votacions dels Fiasco Awards d'aquest any. El jurat del festival ja ha donat a conèixer els set finalistes al guardó d'entre les 20 candidatures que els internautes han presentat en aquesta nova edició, on Blackberry i Megaupload es situen com a preferides.

Blackberry i la seva fallada greu de gestió de missatges l'octubre del 2011, i Megaupload, que havia de ser un disc dur extern segur i fiable però que va deixar als seus clients sense arxius després del seu tancament per part del FBI, s'apunten com les flamants candidatures de la quarta edició dels premis. Entre els set finalistes també hi ha Google Plus, HP Touchpad, la tecnologia de la globalització, Nintendo 3DS i Voota.

Els Fiasco Awards són una iniciativa impulsada per persones vinculades al sector de les TIC, que té com a objectiu potenciar l'esperit crític i fomentar l'actitud positiva davant dels fracassos. És per això, que el projecte persegueix premiar dispositius i portals del gremi tecnològic, però basant-se en els seus errors.

El període de votació es tancarà el 27 de febrer, un dia abans de la festa de lliurament dels Premis.

Darrera actualització ( Dilluns, 13 de febrer del 2012 15:25 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar blaia garcia brando (masnou cat.)

Un projecta de premiar basant-se en els errors.   No estem una mica grillats, que és necessiti obrir una iniciativa amb aquestes connotacions.   No seria millor avisar del inmens frau que això representa per a molta gen? sembla que anem darrera d'un mon estúpid, fen rassó d'alló més cutre.    Esperit critic i fomentar l'actitud positiva devant dels fracassos........reflexionem¡'hi  seriosament.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter