Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Retallada de jornada i sou en el Cor de Cambra

El Cor de Cambra del Palau –l'únic professional, juntament amb el del Liceu, a Catalunya– tindrà una retallada en la jornada laboral del 35%, segons un comunicat emès ahir pel Palau de la Música Catalana, que, amb aquesta mesura, vol afrontar la davallada de subvencions públiques i la situació econòmica global. Tot i que el Palau manté que el cor és “una de les apostes principals de l'entitat”, afirma que ha de canviar de model i passar a treballar per produccions. Així tindran el 75% del sou assegurat.

Altres mesures adoptades són un ajust del personal mitjançant baixes voluntàries, prejubilacions, excedències i reduccions de sou, que suposen una reducció del 20% de la despesa estructural. La programació s'ha “adaptat” a la despesa, tot i que
el nombre d'abonats de
Palau 100 ha augmentat sensiblement, ja que ha passat de 600 a 720, aproximadament. Altres mesures per garantir la qualitat i la continuïtat de la formació són el trasllat el pròxim mes de març de la botiga al mateix edifici per poder incrementar els ingressos; l'aplicació, per part del nou concessionari del servei d'àpats, d'iniciatives per fer augmentar el rendiment econòmic, i la puja del preu de les visites guiades, que ha passat de 12 euros a 15. També s'estudien nous projectes per generar ingressos.

Darrera actualització ( Dimarts, 21 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter