Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Rebenaque estrena ‘Ésaliè' a La Mercè

Rebenaque, en una acció del DIa Internacional de la Dansa, l'abril de l'any passat. Foto: I.R.

El ballarí, coreògraf i performer Isidre Rebenaque estrena avui (21 h) a l'Auditori de la Mercè l'espectacle Ésaliè, que ha estat ultimant en règim de residència al mateix centre cultural des de dilluns passat. L'espectacle està inclòs en el cicle d'arts escèniques Escena plural. Ésaliè té com a punt d'origen la recerca entorn del comportament i les reaccions de l'ésser humà en un espai que li és aliè, no habitual. L'espectacle vol ser una reflexió sobre l'artificialitat del món on vivim
i la deshumanització que comporta el ritme de vida antinatural, accelerat, de les societats que s'anomenen globalitzades. Aquestes circumstàncies provoquen que les persones tinguin el sentiment d'alienació respecte al seu entorn, el que hauria de ser el propi medi. Per bastir l'espectacle, en què ha fet gairebé tots els papers de l'auca, tot i que ha tingut la col·laboració de Lu Arroyo, Susanna Saguer i Olga Ramírez, Rebenaque s'ha basat en un procés d'investigació i anàlisi de les sensacions produïdes en ballar en tota mena d'espais: hostils i adversos, càlids
i amables, que transmetien indiferència, de dimensions reduïdes o immenses, estables o insegurs, i de transformació
d'aquestes sensacions,
a través de la improvisació, en material de creació.

Darrera actualització ( Dijous, 23 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter