Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Escola d'Art de Tortosa impartirà un postgrau en restauració de patrimoni

L'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tortosa impartirà, el proper curs 2009/10, un postgrau en conservació del patrimoni cultural. Es tracta d'uns nous estudis que s'ofereixen per primera vegada a la demarcació de Tarragona i que s'impartiran íntegrament a l'Escola d'Art de Tortosa.

Organitzat conjuntament per la Fundació URV i l'Escola d'Art de la Diputació, aquest curs d'especialista universitari en conservació del patrimoni cultural, s'estructura en tres mòduls. El primer està destinat genèricament al concepte de patrimoni i conservació, el segon tracta de l'ús de la ciència aplicada a l'estudi i diagnòstic del bé cultural, i finalment, el tercer mòdul se centra en els tractaments de conservació dels béns culturals.

El curs admet un ampli ventall de públic. Està obert a titulats en llicenciatures de belles arts, humanitats, història de l'art, arquitectura i arquitectura tècnica, i també a titulats en les escoles superiors de conservació i restauració de béns culturals, titulats en cicles formatius de grau superior que estiguin relacionats amb matèria artística, i professionals del camp de la conservació i la restauració.

En el programa hi intervindran un nombre important de professionals de prestigi del país i estarà dirigit per la directora de l'Escola d'Art de Tortosa, Carme Clemente, que és també la responsable del taller de restauració.

Darrera actualització ( Dimecres, 2 de desembre del 2009 22:13 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter