El cap de setmana passat es va rodar a Sant Gregori el curt WC, dirigit per David Pérez i Pere Solés. El curt s'ha rodat en alta definició en un plató dissenyat per l'empresa Art Estudi, a càrrec d'un equip tècnic professional liderat pel director de fotografia José Luis Bernal. L'acció, que té lloc en un lavabo, mostra l'absurditat a què porta l'abús d'alcohol i drogues. En el rodatge hi han intervingut els actors gironins Quim Noguera, David Planas, Isidre Hernández, Jordi Subirà, Pau Vinyals, Carles Cors, Raquel Pla, Esther Vich i Andrea Zayas. WC ha estat produït, sense subvencions, per les productores gironines Marge i DDmVisual, i és el sisè projecte conjunt dels realitzadors gironins David Pérez i Pere Solés, que estan treballant ja en el que serà el seu primer llargmetratge, Masovers.
Cultura
SANT GREGORI
Rodatge d'un curt gironí
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 05-08-2009 Pàgina 31

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.