Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

«Recluten» extres a Castelló per al documental sobre Simonet, l'heroi empordanès de la Guerra del Francès

El rodatge que es va fer el juny a Garriguella. Foto: M.LLADÓ.

La sala gòtica de l'Ajuntament de Castelló d'Empúries serà l'escenari avui, a partir de les vuit del vespre, de la presentació del documental que es rodarà dissabte en diversos punts del municipi sobre l'heroi local de la Guerra del Francès, Joan Rimbau Trull, més conegut com a Simonet, per haver nascut a la casa de Garriguella que té aquest nom, l'any 1783. Segons el productor executiu del projecte, Jaume Simon, en la trobada d'avui es presentarà als castellonins el projecte i es farà un «reclutament» d'extres per a la filmació de dissabte. «En tots els indrets on rodem demanem a la gent del poble que hi participi», explica Simon. Dissabte està previst rodar durant diferents moments del dia a la plaça de la Catedral, a la porta de la Gallarda de la muralla i a la presó. El documental, titulat Simonet, terror del francès, està coproduït pel Consorci del Castell de Sant Ferran de Figueres i els Amics del Castell de Quermançó i el Comtat d'Empúries.

kVegeu-ne un tràiler a www.elpunt.cat

Darrera actualització ( Dijous, 13 d'agost del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook