La Biblioteca Marta Mata de Cunit ha organitzat avui (22:00 h) una sessió de contes eròtics per a adults, a càrrec de Montserrat Parra i Nuri Mariné i que tindrà lloc a la zona esportiva municipal. Els contes són La monarquia, La ineluctable humitat de la moqueta, Els pensaments del desig i Història d'un amor. La propera sessió de contes que s'ha preparat des de la biblioteca, i que també s'adreça al públic adult, tindrà lloc el 22 d'agost a l'espigó número 4, davant de l'estació del tren. La companyia Delícies oferirà relats amb veu i saxo a la platja amb històries iròniques, tendres i sorprenents, amb el nom de Dones sense por. La veu parla i el saxo l'acompanya alhora que la veu i el saxo interpreten les històries plenes de ritme, intriga i humor.
Cultura
cunit
La Biblioteca Municipal Marta Mata organitza dues sessions de contes eròtics
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 15-08-2009 Pàgina 31
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.