Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Em sento enganyada

Sóc mestra d'una escola pública d'Argentona i em sento enganyada! A principi de curs ens va arribar una gran oferta, tipus anunci de teletienda. No saps per què, però intueixes que aquell pinzell meravellós acabarà regalimant un dia o altre. I així ha estat, després de presentar-nos el PAC (Pla d'Autonomia de Centre) com al remei a molts dels problemes en què es troba l'escola i dir-nos que se'ns brindava una oportunitat única per fer de la nostra escola una gran escola (nosaltres mai no l'hem considerat petita). Ahir arriba una nova condició amb lletra petita. Petita no, diminuta, en la qual gairebé ens obliguen a prescindir d'una persona i mitja del nostre claustre, posant entre l'espassa i la paret l'equip directiu i la resta de mestres. L'opció és triar gent o diners a canvi del bon funcionament de l'escola, però sobretot en detriment de la qualitat educativa dels nostres nens i nenes. En definitiva, un cop més el departament escombra cap a casa, fa mans i mànigues per estalviar-se uns diners i posa en joc la qualitat educativa del futur del nostre país: els nens.
Darrera actualització ( Dimecres, 17 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook